...

Vlastnosti a recenze Tattoo & # 171 + Dreamcatcher & # 187 + pro dívky

Při výběru tetování, někteří lidé preferují nejen krásné skici a obrázky ochranných amuletů nebo kouzel. Například nejoblíbenější jsou světlé a živé tetování Dreamcatcher.

Význam

Sam Amulet zvaný Dreamcatcher, dnes lépe známý jako součást legend a přesvědčení starých kmenů. To znamená, že indické lidé věřili, že novorozenec z noční můry mohou chránit pavoučí žena, opatrně zahalující jeho betlém magický pavučiny. Na počest svého anishinaabe tribe ženy a wove takové amulety. Další legenda říká, že jakmile se starší Lakota indiánů setkali s učitelem, vzali podobu pavouka. Jeho popis života jasně rezonuje se vzhledem Amuletu.

Bent vrbovou větvičkou symbolizuje kruhovou dráhu člověka a složky „web“ – svá rozhodnutí. Je-li takový návrh umístěn na posteli, bude dobré myšlenky snadno projít otvory v centrální části, a zlo – zmatené a rozpustit s příchodem nového dne. Tam je názor, že Indové aplikoval amulete obraz na otevřených místech těla, věřit ve své schopnosti chránit majitele a odolávat zlé síly.

U některých kmenů je nesmírně důležité dodržovat přísnou řadu styčných bodů s kruhem – 8 ks. Web, zosobňující na finiges pavouk, připojen je mezi sebou.

Tetování „Catcher snů“ Obvykle si vybrat lidi seznámit s tím, co to znamená, a jaký dopad catcher skutečný sen má. Maskot v podobě proutěný kruhu z vinné révy nebo větrané větev, zdobené různými detaily, je určen k ochraně svého majitele nejenom od zlých snů, ale také z negativního. Každý prvek má svůj význam tetování. Hlavní část – kruh dřeva – symbolizuje nekonečno a cyklickou povahu života. Ptačí peří v množství od jedné do tří je odraz větru, světla a vzduchu, nezbytné pro existenci.

Weblike Mesh, je umístěn uvnitř kruhu, je zodpovědný za přímý úlovek zlí duchů, ale také líčí lidský způsob života. Uzliny na něm mohou znamenat klíčové události spojené s transformací z jednoho stavu do druhého: první láska nebo narození dítěte. Konečně, korálky 4 je 4 směr světla a jeden – symbol pavouka jako strážce rodinného krbu. Větší počet korálků symbolizuje naději na jasnější budoucnost.

Individuální interpretace může mít dokonce i barvu, vybrané pro web. Takže, modrá, symbolizující ženskou začátek, je vhodný zejména pro zveřejňování ženskosti a červené umožní zachovat militantní umístění Ducha. Yellow-li se na použití pro určení nového dne, slunce a doufat v nejlepší, a zelená – za jednotu s půdou a rostlinami. Poměrně často se náčrt tattooker je doplněna obrazy totemových zvířat, nejčastěji otisk tlapek medvěd nebo mletí vlka – umožňuje Amulet další magické schopnosti. Další podrobnosti třetích stran jsou obvykle volí pro individualizaci při tetování je jen hold módními trendy.

Krásné, elegantní a překvapivě vždy skutečný obraz se hodí jak dívek a žen. Ti, kteří věří v jeho kouzelných vlastností poznamenal vznikající smysl pro ochranu proti negativní energie, poškození a zlým okem, noční můry a nespavost.

Kromě toho přítomnost v náčrtu částí, které ztělesňují přírodu, vám umožní cítit fúzi s tak důležitou složkou světa. Samozřejmě, budete rádi podobnou tetování a právě zasněný nebo zástupci svobodu milující krásného pohlaví.

Přehled druhů a náčrtků

Tetování tetování snů jsou obvyklé vytvořit ne příliš malé, aby mohly být schopny demonstrovat všechny důležité detaily.

Ve stylu

Snímky ochranného talismanu mohou být střední a velké, barevné a černé a bílé. Zpravidla je kruh stále ponechán v monofonním a peří, korálky a zvířecí obrazy jsou namalovány v různých odstínech. Můžete si vybrat jak spíše lakonické, tak i přísné černobílé náčrty bez dalších prvků a světelných a leteckých výkresů, zdobené četnými detaily a jasnými akcenty. A také za silného ducha ženy zdobí se s charakteristickými obrazy zvířat, zdůraznit ty aspekty jeho charakteru, že jsou hrdí na.

Chcete-li vytvořit tetování v abstraktním stylu prvky musí být aplikován na kůži v takovém neobvyklém formátu, který bude produkovat určité asociace vedou již k hlavnímu tématu náčrtu. Jinými slovy, toto číslo by se měla objevit položky, které nepatří do catcher sen, ale napodobovat jeho součástí je například kouř, znázorňující siluetu nebo tvaru maskota.

Pro výrobu farmaceutických prostředkův akvarelu stylu může být použita jako barva jasný, který simuluje barvivo rozmazaný na vodné bázi a plné palety. Dreamcatcher se v těchto případech se provádí v kontrastní tmavé odstíny. Maskot style blekvork Často volí muži, i když, samozřejmě, nikdo přestane sekat svůj vlastní druh a milá dáma tetování. Obraz je v tomto případě se používá v inkoustové zářivě černé hustou nezodpovědné. Zbývající odstíny jsou použity pouze pro sekundární prvky.

Při vytváření lapač snů ve stylu geometrie hlavní kruh je doplněna dalšími geometrických obrazců, které neporušují integritu obrazu – trojúhelníků, přímek a dalších kruhů.

Chcete-li získat tetování ve velkém stylu grafika, Bude nutné provést snímek tak, aby se podobá tužkou skicu. Styl Lainvork Vyžaduje vytvoření vzoru obvyklými vrstevnic. Ve stylu Ornamentální Tam je kombinace obrazů catcher snů a mandal, vzory, které buď nahradit web v kruhu, nebo slouží jako sekundární pozadí.

Pro tetování ve velkém stylu realismus To je charakteristické pro vytvoření výkresů, tak blízko, jak je to možné ke skutečnosti, že je buď napodobovat objem, nebo naznačuje na její přítomnosti. Tento údaj je také důležité mít stíny a detaily prvky.

Podle spiknutí

Při vytváření náhledů ženské tetování obvykle není jen „hrát“ s výskytem peří, ale také přispívá k velikosti snímku středních ptáků. Podrobnosti o těchto prostředcích jsou malované v jasně žluté, červené a oranžové barvy. To je často používáno při tvorbě obrazu lesa totemových zvířat: lišky, vlci nebo sovy. Pokud jde o rouna, jsou oba plně a částečně – pouze tlapka, očí nebo čelit zvíře. Vlk spojují většinou s vnitřní sílu, věrnost a bezpečnost, aby její obraz v kombinaci s lapačem snů by měla posílit ochranu lidí z negativního dopadu.

Sova – symbol moudrosti a magii, proroctví, chrání lidský sen. s tetováním liška odpovědné za ochranu před zlými duchy pikareskní. Uzavřený v kruhu Dreamcatcher být také lev, král zvířat. Majitel podobným tetováním pocítí účinnou ochranu a důvěru ve své schopnosti.

Drak zdůrazňuje moudrost a velikost, vlaštovka je považována za symbol úspěchu a havran – dlouhověkost a životně důležitou energii.

Mimochodem, je třeba uvést, že v úlovky ženských, sny jsou nejčastěji zobrazeny na peří sov, a pánské – orlí pera. Můžete také ozdobit obraz s romantickými barvami, frivolním motýlem, trekkingem skotu, drahými kameny a jakýmikoliv jinými symboly. Stává se také, že dívky jsou modifikovány tvarem kruhu na srdci nebo měsíci.

Kde můžete vyplnit?

Ruka je považován za nejoblíbenější místo pro uložení talisman, protože tato část těla je ideální pro jeho velikost a protáhlého tvaru. Snění catcher s úhlednou protáhlých vyletí lze rozdělit i na zápěstí a na rameni nebo předloktí. Velký výkres bude situován na zadní straně, a to může probíhat i na lopatkách a vyšší, v dolní části krku. Mimochodem, je to možnost, která je doporučena pro zpřísnění sportovce – spin okamžitě získává vítězný a atraktivní vzhled.

Mnohé ženy se rozhodnou vyhledání amulete obraz na stehně. Tato zóna je velmi vhodný pro práci, má velkou plochu, a také umožňuje zamaskovat výkres-li to nutné. To je také za to, že prostorový obraz zdůrazňuje siluetu, skryje nedostatky postavy. Bude to velmi výhodné, jestliže hlavní část lapače snů je umístěn na stehně a jemné peří budou přehledně zobrazí na noze.

Tetování s ochranným talismanem dívky jsou přilepená zezadu či z boku na krku, s důrazem na její elegantní linie, nebo na žebrech. V posledně jmenovaném případě je lepší zvolit centrální části regionu, protože ohřev tetování na boku je obvykle spojena s nepříjemnými pocity,. Milovníci malých snímků a aplikovat je na zápěstí, chodidla, kotníku, nebo v uchu, ale stále jen sen chytač vzhled není příliš výhru v těchto zónách.

V každém případě se doporučuje takové jasné a nápadné obrazu, které mají být umístěny v místech, která v případě potřeby skrýt pod oděvem i v teplém období. Stejný, který si zvolí tetování „Catcher snů“, protože jeho ochranné vlastnosti, to je přesnější obrátit svou pozornost na místa, co nejblíže k hlavě, přičemž všechny myšlenky a sny: na krku a předloktí.

Krásné příklady

Tetování s lapač snů, objevovat na ženské ruce, může vypadat opravdu skvěle. Podle náčrtu, která je součástí webu uvnitř kruhu se odstraní a nahradí na úhledné obličeje postavy s barevnými akvarel styl křídla. Elegantní nadýchané peří jsou také tónované v nazelenaném odstínu. Značný rys obrazu je zbarvené drahé oblázky, zdobící nitě a místa upevňovacích dekorativních prvků.

Neméně působivé verze tetování nebere celou zadní stranu dívky. Na krajku, znázorněná na základně krku, „připojený“ není sám, ale tolik jako tři sny o různých velikostech, sestupujících podél páteře. Uvnitř všech kruhů webu tvoří obraz květiny připomínající slunečnice. Celá kompozice je zdobena černými vložkami a zlatými tyčinkami.

Další práce pro ženy pokrývá celý povrch kyčle. Klasický a docela stručný lapač snů o černé barvě je zdoben butones z měkkých růžových lilie a vícebarevné koberce různých odstínů. Design Talisman je navržen tak, že tři menší hrnky jsou „připojeny“ k kruhu širokého průměru, a s nimi již, zase, závěsné peří.

Jemný a elegantní obraz, který není plnohodnotným lapač snů, ale připomene mu o tom, mohou být umístěny v zóně klíční kosti. Klasický obrys z vinné révy je nahrazen pár větviček s rozpuštěnými pupeny růžové barvy a elegantní a elegantní rysy jsou kresleny jako jako vlající ve větru.

Při vytváření tetování v akvarelu stylu Lapač snů, nanáší černým inkoustem, který se nachází na horní straně skvrn „barvy“ růžové, modré a fialové odstíny.

Zajímavý vzhled ve středu pavučiny posvátného symbolu OM.

Neméně originální dílo, v jehož středu je panda obraz na stránkách webu. Všechny tetování se aplikuje s černým inkoustem a používá poměrně omezený počet dekorativních prvků.

Ohodnoťte článek
( Zatím žádné hodnocení )
Jaroslav Novak

Zdravím své kolegy nadšence do domácího pohodlí a vylepšování! Jsem Jaroslav Novak, zkušený designér, a jsem rád, že se s Vámi mohu podělit o kapitoly své designérské odysey - pohlcující cesty, kde se každý prostor rozvíjí jako jedinečné plátno, svědectví harmonického spojení estetiky a nadčasového pohodlí.

Casopis.info - ženský časopis / móda, krása, domácnost a domácí péče, psychologie a vztahy